Bestellen en betalen
Hoe weet ik of mijn bestelling is doorgekomen?
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling altijd een e-mail met daarin de bevestiging. Mocht je deze niet hebben ontvangen, neem dan even contact met ons op via het contactformulier.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je kan in de webshop betalen met iDeal of Bancontact.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Mocht je iets in je bestelling willen wijzigen, dan kan je contact met ons opnemen via het contactformulier.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, het is mogelijk om de bestelling te annuleren, mits deze nog niet verzonden is. Wil je de bestelling annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op door middel van het contactformulier.
Is het mogelijk om een product te bestellen dat niet op voorraad is?
Het kan zijn dat een product tijdelijk uitverkocht is. Je kan altijd even contact met ons opnemen. Dan kunnen we voor je kijken of het product nog op voorraad komt en eventueel wanneer.